سپتامبر، شلوغترین روزهای وزنه برداری جهان در سال 2015 میلادی
نوشته شده توسط : هیئت وزنه برداری


نیمه دوم سال 2015 که چند روزی است از آغاز آن می گذرد، روزهای پرمشغله ای برای دنیای وزنه برداری است و رویداداهای پیش رو البته از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. البته در ماه های جولای و آگوست آسیایی ها هیچ مسابقه ای برگزار نکرده و در هیچ آوردگاهی شرکت نمی کنند اما در ماه سپتامبر(شهریورماه) شلوغترین روزهای وزنه برداری دنیا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری ؛ در این ماه (سپتامبر)  8 رویداد بین المللی برگزار می شود که مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر Phuket تایلند، پیکارهای قهرمانی پیشکسوتان جهان در شهر Rovaniemi فنلاند و رقابتهای جایزه بزرگ Fuzhou چین از جمله مهمترین آنها است.
جالب اینجاست که مسابقات 3 روزه چین ظاهرا حکم پیکارهای گزینشی  برای المپیک 2016 ریو را نیز خواهد داشت. البته یک دوره مسابقات جایزه بزرگ دیگر، اواخر سال جاری در شهر Grozny روسیه انجام می شود. به هر حال سال 2015 میلادی با برگزاری 40 رویداد بین المللی، یکی از سال های پر مشغله و حساس برای رشته وزنه برداری محسوب می شود که تمام کشورها سعی خواهند داشت در فاصله یکسال مانده به برگزاری المپیک ریو، بیشترین سهمیه را برای حضور در این آوردگاه معتبر جهانی کسب کنند.
رقابتهای وزنه برداری المپیک 2016 طی روزهای 5 لغایت 16 آگوست سال آینده در شهر زیبای ریو دوژانیرو برگزار می شود.





:: برچسب‌ها: اخبار , وزنه برداری , میاندوآب , اخبار تیم ملی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبسایت متعلق به هیئت وزنه برداری میاندوآب میباشد